21 Juni 2025
16.00u -
21.00u
Zomerdrink Sluizeken-Muide-Wondelgem
Buurthuis ROER , Roerstraat 5, 9000 Gent
De zomer staat voor de deur en dat vieren we graag samen met jou! Kom op zaterdag 21 juni naar onze Zomerdrink, een gezellige jaarlijkse traditie vlak voor de grote vakantie. Dit jaar maken we er een extra feestelijke XL-editie van, en dat in Roer – het buurthuis in de Roerstraat.
Op het programma:
🚶 16 uur - Wandeling door de buurt (volzet)
Ga mee op wandeling door Muide en de Oude Dokken onder leiding van Marc Heughebaert. Marc woont al jaren in de Muide en is er ook al jaren actief, zowel als buurtbewoner als bij Groen. Hij is dan ook de geknipte man om ons doorheen de wijk te gidsen waar hij samen met andere buurtbewoners en met Agalev-Groen het verschil heeft gemaakt en dat ook in de toekomst wil blijven doen.
🥂 18 uur - Aperitief en een kleine hap
We klinken samen op de zomer met een drankje en om 19 uur voorzien we jullie van een kleine hap in goed gezelschap.
💬 20 uur - Gesprek met Bert Misplon
Bert is sinds begin dit jaar samen met Laura Schuyesmans voorzitter van de groene fractie. Hij blikt terug op een intens eerste halfjaar en vertelt open over zijn ervaringen.
👉 Je kan bent de hele avond welkom of je sluit bij bepaalde onderdelen aan zoals het je past. Uiteraard zijn partners, kinderen en vrienden ook welkom.
Schrijf je hier in!
Inschrijven is niet verplicht, maar wel handig. Vooral voor de maaltijd is het fijn om te weten hoeveel eters we mogen verwachten.
Tot dan! 💚